середу, 8 травня 2013 р.


Весна — унікальна пора року. На відміну від літа, осені та зими саме весна кардинально змінює природу. Уявіть, ще вчора лежав сніг, і шуміла хуртовина, а сьогодні — квітне черемшина і яскраво світить сонце. Навесні люди ніби скидають з себе ланцюги, легко одягаються, прагнуть бути ближче до природи, стають щасливими і безтурботними, значно частіше закохуються.Саме цієї прекрасної пори продовжується робота нашого клубу.




Не є секретом, що особливе (а нерідко — визначальне) місце в просуванні товару на ринок займає реклама цього товару. Тому в бізнес-плані ,над яким продовжують працювати члени клубу Ш К П «Грант»,  розказано про те, яким чином потенційний споживач дізнається про появу на ринку нового товару: телевізійна реклама і реклама на радіо, реклама в ЗМІ, реклама в Інтернет, реклама на розтяжках, рекламні  акції та кампанії, і т. д.У деяких випадках можна напряму повідомляти споживачам про появу на ринку нового товару.
Васківчук Андрій наголосив на ще один важливий момент, що стосується стратегії просування товарів (робіт, послуг) на ринок — це стимулювання збуту продукції,адже способів стимулювання збуту в даний час існує безліч. Серед найбільш популярних можна відзначити наступні: застосування систем знижок, реалізація «трьох товарів за ціною двох», доставка товарів безпосередньо до споживача, і т.п.


 Кристафович Томас наголосив, що виробництво і збут цілого ряду товарів (у першу чергу — технічного призначення), має на увазі їх післяпродажний супровід (ремонт, гарантійне та сервісне обслуговування, тощо). Якщо у вас по всьому регіону збуту є в два рази більше сервісних центрів, ніж у вашого основного конкурента, то це буде потужним стимулом для споживачів купувати саме вашу продукцію, і про це необхідно неодмінно згадати в бізнес-плані.
Правда, не варто забувати, що зміст великої кількості сервісних центрів може виявитися нерентабельним, тому тут потенційний інвестор (діловий партнер) може задати пару несподіваних питань.

 Антоняк Маряна  наголосила, що одним з найбільш цікавих інформаційних блоків будь-якого бізнес-плану є опис конкурентів і аналіз їхніх нинішніх і майбутніх можливостей. Відзначила, що деякі інвестори переходять до вивчення даного блоку, навіть не ознайомившись повністю з описом пропонованого товару (роботи, послуги).
У першу чергу слід навести повний список основних конкурентів із зазначенням їх найменування, і, по можливості — місця розташування. Далі слід виділити сильні і слабкі сторони кожного конкурента. Цей аналіз повинен бути детальним і об’єктивним.
  
Житарюк Тарас висловлював свої ідеї як почати працювати на власному вантажному автомобілі,адже сьогодні потрапити в транспортний бізнес прагнуть не тільки люди, у яких про нього мається певне уявлення, але також і величезне число тих, хто просто вирішив вкластися в досить вигідне підприємство. Першим буде попросту безглуздо давати які-небудь поради — такі відмінно все знають самі, а ось для других, не завадило б надати декілька ділових ідей.

Прокопюк Анжеліка розповіла      присутнім  про формування стратегії просування товарів на ринку(матеріали див.Навчальні матеріали)


Носей Інна підготувала повідомлення про планування товарів-як систематичне прийняття рішень з усіх аспектів(матеріали див.Навчальні матеріали)


Немає коментарів:

Дописати коментар