Весна — унікальна
пора року. На відміну від літа, осені та зими саме весна кардинально змінює
природу. Уявіть, ще вчора лежав сніг, і шуміла хуртовина, а сьогодні — квітне
черемшина і яскраво світить сонце. Навесні люди ніби скидають з себе ланцюги,
легко одягаються, прагнуть бути ближче до природи, стають щасливими і
безтурботними, значно частіше закохуються.Саме цієї прекрасної пори
продовжується робота нашого клубу.
Не
є секретом, що особливе (а нерідко — визначальне) місце в просуванні товару на
ринок займає реклама цього товару. Тому в бізнес-плані ,над яким продовжують працювати члени клубу Ш К П
«Грант», розказано про те, яким чином потенційний
споживач дізнається про появу на ринку нового товару: телевізійна реклама і
реклама на радіо, реклама в ЗМІ, реклама в Інтернет, реклама на розтяжках,
рекламні акції та кампанії, і т.
д.У деяких випадках можна напряму повідомляти споживачам про появу на ринку
нового товару.
Васківчук Андрій
наголосив на ще один важливий момент, що стосується стратегії просування
товарів (робіт, послуг) на ринок — це стимулювання збуту продукції,адже способів стимулювання збуту в даний час
існує безліч. Серед найбільш популярних можна відзначити наступні: застосування
систем знижок, реалізація «трьох товарів за ціною двох», доставка товарів
безпосередньо до споживача, і т.п.
Кристафович Томас наголосив, що виробництво і
збут цілого ряду товарів (у першу чергу — технічного призначення), має на увазі
їх післяпродажний супровід (ремонт, гарантійне та сервісне обслуговування,
тощо). Якщо
у вас по всьому регіону збуту є в два рази більше сервісних центрів, ніж у
вашого основного конкурента, то це буде потужним стимулом для споживачів
купувати саме вашу продукцію, і про це необхідно неодмінно згадати в
бізнес-плані.
Правда, не варто забувати, що зміст великої
кількості сервісних центрів може виявитися нерентабельним, тому тут потенційний
інвестор (діловий партнер) може задати пару несподіваних питань.
Антоняк Маряна
наголосила, що одним з найбільш цікавих інформаційних блоків будь-якого
бізнес-плану є опис конкурентів і аналіз їхніх нинішніх і майбутніх
можливостей. Відзначила,
що деякі інвестори переходять до вивчення даного блоку, навіть не ознайомившись
повністю з описом пропонованого товару (роботи, послуги).
У першу чергу слід навести повний список основних
конкурентів із зазначенням їх найменування, і, по можливості — місця
розташування. Далі слід виділити сильні і слабкі сторони кожного конкурента.
Цей аналіз повинен бути детальним і об’єктивним.
Житарюк Тарас
висловлював свої ідеї як почати працювати на власному вантажному автомобілі,адже
сьогодні потрапити в транспортний бізнес прагнуть не тільки люди, у яких про
нього мається певне уявлення, але також і величезне число тих, хто просто
вирішив вкластися в досить вигідне підприємство. Першим буде попросту безглуздо
давати які-небудь поради — такі відмінно все знають самі, а ось для других, не
завадило б надати декілька ділових ідей.
Прокопюк Анжеліка
розповіла присутнім про формування стратегії просування товарів на
ринку(матеріали див.Навчальні матеріали)
Носей Інна
підготувала повідомлення про планування товарів-як систематичне прийняття
рішень з усіх аспектів(матеріали див.Навчальні
матеріали)
Немає коментарів:
Дописати коментар