четвер, 23 травня 2013 р.


Стародавнє китайське прислів’я гласить:
Ти можеш стати розумнішим трьома шляхами:
шляхом досвіду - це найважчий шлях;
шляхом наслідування - це найлегший шлях;
шляхом роздумів - це найблагородніший шлях.


    Роздуми  та робота над бізнес–планом продовжується.До чергового засідання члени клубу  готувалися сумлінно. Всі присутні вивчали та доповідали певне питання. 


     Прокопюк Анжеліка: Збут підприємством свого товару  





 Кристафович Томас: Вплив поведінки споживача на формування ринкового попиту


Антоняк Мар'яна: Суть  маркетингу, його принципи, цілі, завдання 

 Васківчук Андрій: Попит та його характеристики 

Пьонтик Максим: Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні та комплексне дослідження ринку.
        


Васківчук Юлія: Основні типи ринків


Житарюк Тарас: Суть та види конкуренції


Галунка Ілона: Модель поведінки покупця.
 Фактори, що впливають на поведінку споживача



Немає коментарів:

Дописати коментар